Vito Eme is a Chilean-Swedish hiphop and reggaeton artist. He has performed in clubs around Europe and at big festivals, and in Chile he’s flexed his muscles at some of the biggest clubs, including El Huevo and Club Bucarest during his tour 07/08. He is independent and collaborates with artists worldwide. He is currently working on the next two singles to complete a trilogy as part of his solo project.
For more info or contact mail at: VITOEME@GMAIL.COM

måndag 5 juli 2010

Behind The Scenes Of The Overdose Video!

Äntligen efter många om och men börjar videon bli klar, jag vet att det har tagit snart ett år att färdigställa den. Nu ska jag förklara varför, så till saken att den filmades om eftersom jag inte var nöjd efter endast en filmningsdag. Inte för att den inte höll standarden utan för att jag vill att den ska hålla i internationella mått.

Ni kommer garanterat förstå mig när den kommer ut nu inom en snar framtid, det är många som kommer höjja på ögonbrynen kan jag lova. Halva HipHop Sverige är med i min musikvideo, gissa hur stolt jag är för att ha med er allihopa? Jag är oerhört tacksam gentemot alla som medverkar samt mot alla människor som sett till att det blev en verklighet av den. Ni kommer garanterat märka kvalitets skillnader i kamerabilderna kontra mycket som släpps i Sverige, men precis så ska det vara.

Videon kan gärna få ta ett par månader till om den så skulle vilja, det spelar liksom ingen roll. Det är vi mot världen som gäller och världen har inte fått se den än, men det kommer den få med häpnad kan jag lova.

Medans ni väntar kan jag ge er 3 stycken Behind The Scenes av "Overdose" videon här nedan:







(Mirus Film HB står för inspelning samt klippning av videon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar